Sains Kerohanian,Kembara Mistik,Pontianak,Orang Minyak,Penanggal,Hantu Laut,Ilmu Hitam,Bilik Mayat,Baca Cerita seram ini!

Jumaat, 27 Mei 2011

Orang Minyak




Buku ini tidak boleh di baca oleh sesiapa di bawah umur lapan belas tahun. Ia mengandungi unsur saranan seksual yang tidak sesuai untuk yang di bawah umur.



Anda akan mengalami situasi di mana perasaan dan ingatan anda di tentangi dengan konspirasi emosi dan mental. Untuk membiarkan ketakutan dan keghairahan bergaul bersama di dalam satu bungkusan, motif pengetahuan akan di tinggalkan untuk pembaca menilai sendiri dengan budi bicara.

Cerita ini bertujuan seram tetapi drama penderaan pada wanita2 ini perlu di perjelaskan dengan terperinci. Kami tidak dapat menyembunyikan peristiwa sebenar untuk memberi pembaca kesedaran sepenuh terhadap penderitaan sebenar. Apabila penderaan seksual di perjelaskan untuk mengenal pasti kedudukan, perasaan sebenar mangsa2 ini perlu di terangkan dengan jelas.

Di sinilah dimana konflik itu bermula. Bila seorang lelaki memilih untuk mengambil syaitan sebagai perkakas menunjukan dendam kesumatnya, penderaan siksaan seksual kepada mangsa2 ini menjadi peristiwa yang menghairahkan kepada beberapa mangsa ini. Merestui akulta ini bukan apa yang terlintas di minda kami. Tetapi untuk sembunyikan perasaan sebenar mangsa2 ini adalah anasir yang mengejutan.

Kita perlu begitu teliti agar tidak menyentuh perasaan kaum wanita. Untuk memperjelaskan apa yang mereka derita semasa kesengsaraan adalah sesuatu yang kami tidak dapat berpura pura. Kami perlu memberitahu pembaca untuk menghakimi konflik kepentingan ini yang berpaut di antara pertengahan bahagian tubuh manusia. Sistem hawa nafsu manusia mempunyai rahsianya yang perlu kita ketahui.

Untuk jelaskan cerita ini dan membuat pembaca faham sepenuh nya apakah sebenar nya Orang Minyak ini, kami perlu dedahkan segala2 nya apa yang berkaitan dengan Orang Minyak ini. Untuk secara rahsia menyelindung episod yang berlaku, pembaca akan di nafikan keadaan sebenar yang berlaku semasa dendam lembaga ini.

Kami tidak dapat sembunyikan peristiwa yang menjadikan dia seorang yang paling digeruni semasa itu. Semua nya berlaku dengan sebab dan satu nya pengamal syaitan ini adalah sesuatu yang kami perlu beri perhatian yang khusus. Untuk menceritakan bagaimana dia telah melakar sejarah untuk di anggap Orang Minyak sebahagian dari pada lagenda, kami perlu letakan nya untuk tatapi, kelakuan ganas dendam kesumat yang terjadi pada nya. 


Apabila akal yang tidak waras datang mencari bantuan mistik dan bertemu seseorang yang mencapai peluang dan mengambil kesempatan untuk naikan agenda nya sendiri, satu lagenda telah di lahirkan. Cerita yang akan anda baca ini, mengadungi drama seksual seorang lembaga syaitan, yang mahu memperkosa kesucian beberapa wanita untuk memenuhi ujian yang telah di berikan kepada nya. Perkosa berada di agenda, tetapi sebahagian nya berakhir dengan pasangan yang rela. Dunia ini penuh dengan kejutan. Ketahuilah apa yang berlaku.


Buku cerita ini amat menarik untuk di baca di masa lapang. Agenda mistik makhluk hitam ini untuk menceroboh kehormatan gadis dan wanita adalah saat yang amat misteri. Ketakutan yang mula meresap dalam tubuh bertukar menjadi kerelaan yang tidak sepatutnya di situ. Orang Minyak mungkin penceroboh yang tidak di ingini. Tetapi pada mereka yang kehilangan peluang semasa hayat mengnikmati layanan hawa nasfu mungkin akan mengambil kesempatan ini sebagai satu peluang.


Petikan dari cerita Orang Minyak ini.


Orang Minyak di jadikan dengan ujian yang tertentu pada apa yang sedang "menuntut" dengan amalan ajaran mistik. Lembaga ini telah di arah membuktikan kebolehan nya dengan mengugat hawa “nafsu” mangsa mangsa wanita ini sebagai satu cabaran untuk mendapatkan kejayaan tugasan itu.

Soal kerelaan mendapatkan kasih sayang atau bermadu kasih adalah konflik sebenar lelaki ini, dan lembaga ini di jadikan untuk buktikan kecekapan nya untuk mendapatkan itu. Nafsu syahwat wanita wanita ini akan di uji tahap ketahanan nya. Lembaga itu akan di beri kekuatan dan juga peluang kekebasan untuk menawan mangsa mangsa nya.

Apa yang tinggal hanya peranan yang perlu di laksanakan semasa tubuh mereka terdedah kepada segala pencerobohan peribadi yang perlu di sempurnakan untuk membuka pintu hawa nafsu syahwat dengan penuh kerelaan. Ini lah tugas Orang Minyak yang perlu mendapatkan kerelaan itu semasa ujian di jalankan kepada mangsa mangsa wanita ini.


Orang Minyak memerhatikan lembah sulit nya untuk memastikan pintu masuk itu di benarkan. Merangkak di atas tubuh badan nya yang bogel, lembaga itu mula merumus bahagian sulit nya tanpa pengetahuan mangsa nya. Orla dapat merasakan sensasi di bawah kelengkang nya dan minda separuh sedar nya cuba beri tumpuan di kawasan yang baru saja di cerobohi. Dia di bawa lari dari realiti ke alam mimpi jampi kejahatan. Minda nya telah padam tidak tahu maruah diri nya telah di perkosa.

Pintu sulit nya telah tertutup rapat dan Orang Minyak perlu rengangkan pintu yang rapat itu. Lembaga itu menghisap buah dada nya yang terdedah. Puting nya di hisap untuk ransangkan hawa nafsu sexual mangsa nya. Orla mendapat resapan perasaan sensasi mencurah di dalam tubuh nya. Puting buah dada nya mengeras menunjul keatas. 


Beli lah Buku atau Ebook ini. Anda tidak akan menyesal.



Email kami di:   aqursany@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan