Sains Kerohanian,Kembara Mistik,Pontianak,Orang Minyak,Penanggal,Hantu Laut,Ilmu Hitam,Bilik Mayat,Baca Cerita seram ini!

Rabu, 15 Mei 2013

Homoseksual

Apabila hawa "nafsu" itu Buta, syahwat tidak akan mengenal pengertian "sentuhan" yang di perlukan. Haba bahang "api" yang menyala di puncak "nafsu" haiwani hanya perlukan "sentuhan" bahang geseran. Membuat pilihan pasangan tertentu tidak pernah terbayang di dalam khalwat hawa "nafsu" syahwat ini untuk beronani. Si "buta" tidak pernah memilih untuk dapatkan bahan tertentu yang telah di tetapkan untuk nya. Tugas itu telah di serahkan kepada ingatan "iman" untuk menentukan apakah yang sesuai untuk di hulurkan.

Pergolakan sifat haiwani ini telah lama berkecimpung di dalam jasad manusia. Yayasan hermafrodit yang asal dari naluri kehaiwanan semasa jantina kelamin terbentuk dari zygote spermatozoon dalam 40 hari pertama mempunyai banyak angkara nya. Penentuan di antara kelamin lelaki atau perempuan berlaku di saat itu untuk "alaq" atau melekat. Persetubuhan yang berlaku semasa saluran rahim masih dalam "edaran" yang belum sempurna akan mencemari kawasan itu dengan jangkitan kuman. Kuman ini di biak oleh "anasir gelap" yang menunggu peluang di tempat itu. Darah "haid" mempunyai proses putaran yang perlu berlaku untuk buang kumbahan najis dari "anasir gelap" ini. Sebab kuman itu membiak di situ untuk keturunan mereka. Benih baka manusia yang terlepas peluang akan mereka ambil untuk pembiakan nasab keturunan mereka.

Pembentukan jantina yang berlaku dari benih baka lelaki dan perempuan yang di semadikan mempunyai "watak" kedua benih baka ibu bapa mereka. Kelamin yang terbentuk dengan jantina lelaki atau perempuan dari benih ibu bapa mempunyai kualiti "watak" tertentu semasa peredaran proses pembentukan jantina.  Semasa benih itu masih dalam proses pembentukan, sifat kelakuan ibu bapa yang membuat "tender" baka itu masih dalam permohonan rasmi yang di ambil kira. Ini lah waktu keramat yang perlu di perhatikan supaya janim yang terbentuk tidak tersasar dari landasan kesempurnaan. Setiap bayi yang lahir dengan kelamin yang rasmi tidak pernah songsang dengan watak jantina asal nya. Kecenderungan untuk membawa watak jantina yang tulin tidak pernah tersasar dari asal nya.   

Tetapi watak ini boleh berubah jika yayasan hermafrodit yang asli sebelum berubah menjadi jantina tertentu masih belum terhakis atau susut nilai. Kuman baka "anasir gelap" yang perlu di bersihkan setiap peredaran "haid" mungkin telah tercemar. Keghairahan semasa ingin bersatu kadang kala terlepas pandang tentang kesucian rahim ini. Darah "haid" pembawa kuman perlu di buang dengan kumbahan yang sempurna. Sebab jangkitan kuman ini boleh berlaku dengan pencemaran ectoplasma nya.

Jiwa ectoplasma perlu di bentuk selepas kelahiran bayi dengan landasan yang sepatutnya. Atur cara hala tuju kehidupan perlu di terapkan untuk menjadi lelaki atau perempuan yang sempurna. Jika nilai sosial yang di lalui memberi isyarat yang bercangah dengan saluran naluri kelamin, tidak mustahil ectoplasma jiwa ini boleh tersasar menuntut hak yang tidak sepatutnya. Tayangan yang di pamirkan di khalayak ramai di masyarakat umum boleh mempengaruhi daya fikiran jiwa yang sedang mencari hala tuju pembentukan "identiti" diri. Jasad tubuh boleh berubah bentuk dengan kehendak jiwa nurani.

Masyarakat barat khusus nya telah tersasar dari landasan ini. Homoseksual telah menjadi amalan lazim yang mereka cuba terapkan. Instituisi keluarga telah mula roboh apabila anak anak mereka tidak lagi dapat membeza kan martabat tamadun manusia. Perangai kehaiwanan telah di terapkan dengan istilah "evolusi" bahawa manusia di jadikan dari binatang. Fahaman "atheist" di jadikan pedoman untuk "halalkan" sumbang mahram yang songsang. Golongan ini telah berjaya mendapat pengikhtirafan dengan slogan kebebasan. 

Ini lah yang cuba di bawa masuk ke negara kita ini. Pemimpin pemimpin tertentu telah mula suara kan "agenda" barat ini untuk di terapkan di bumi Malaysia ini. Amalan homoseksual telah di ikhtiraf sebagai amalan rasmi masyarakat umum dan hancurkan martabat bangsa dan instituisi kekeluargaan. Ancaman ini telah di bawa di jalanan untuk menuntut hak kebebasan supaya mereka setanding dengan dunia barat yang di ambang kemusnahan. Panji panji Islam yang dulunya berkibar menegak kan agama telah mula bersekongkol dengan kumpulan ini. Kebodohan mereka telah di putar belitkan untuk mengejar kuasa. Mereka telah menjadi BUTA. Keharmonian bangsa dan agama akan mereka pecahkan. Matlamat zionist yang di belakang tabir cuba di terapkan supaya umat berpecah belah. "Break and rule" akan di gunakan untuk menjajah fikiran rakyat. Perlukah kita duduk dengan berpeluk tubuh?

Masyarakat di bumi Malaysia ini harus sedar tentang perkembangan antarabangsa yang cuba meracun fikiran rakyat. Mereka cuba terapkan kebebasan seks dan runtuhkan institiusi kekeluargaan dengan menghalalkan perkahwinan di luar pernikahan. Pasangan boleh hidup bersama tanpa nikah dan hidup bebas bertukar pasangan dengan sesiapa sahaja. Ini sama seperti "pelacuran bebas" yang halal di mana setiap pasangan boleh lahirkan anak yang tidak tahu siapakah bapa mereka yang sebenarnya. The "gay agenda" ini telah cuba mendapat pengiktirafan untuk menjadi seperti "binatang" dengan meruntuhkan institiusi kekeluargaan yang bertamadun dan beradap.

Dunia barat dan organisasi homoseksual ini sanggup "sponsor" mana mana negara yang mahu melaksanakan fikiran songsang mereka ini. Fahaman LGBT telah mula bertapak di bumi Malaysia yang di taja pemimpim tertentu untuk runtuhkan tamadum umat manusia. Demonstrasi yang di jalankan di khalayak ramai juga di sertai pemimpin yang kibarkan bendera Islam. Ulamak kita telah di racun fikiran mereka untuk mendapat mileage politik. Mereka tidak kira jika negara kita ini hancur atau agama suci Islam kita ini cemari. Mereka mendapat bayaran yang lumayan hanya dengan membuat demonstrasi di jalanan dan menujukan muka dengan songkongan. 

Tetapi mengapa pemimpim ini masih di sanjung? Mengapa mereka di beri pengiktirafan? Agenda barat yang merek bawa ke negara kita ini telah mula di terima masyarakat. Kebebasan bersuara yang selalu di laungkan di negara barat sudah tiba di bumi Malaysia. Pengkhianat pengkhianat ini masih di junjung bangsa melayu bumi Malaysia yang tidak sedar mereka akan hilang akhlak kewarasan. Ilmu teknologi yang mereka pelajari telah disalurkan oleh dunia barat dengan menterapkan ideologi "evolusi" kehaiwanan.  

Mengapa SUNNAH Rasulullah telah cuba di lenyapkan oleh pemimpin pemimpin ini?  Agama Islam dan bangsa Melayu sudah tidak relevan lagi pada perjuangan mereka. Agenda politik telah berubah corak untuk menjayakan agenda barat!!!!! Agama Islam tidak lagi penting untuk di pertahankan. Bangsa Melayu tidak lagi menjadi matlamat perjuangan. Ideologi "barat" ini yang akan mereka sebarkan di merata tempat dengan mengunakan lambang Islam. Perlu kah umat Islam di bumi Malaysia ini duduk dengan berpeluk tubuh? 

Amalan seks bebas di negara barat cuba di terapkan di dalam masyarakat Malaysia supaya umat berbilang kaum ini bergolak dan fikiran umat Islam di cabar supaya runtuhkan pegangan kepercayaan mereka kepada agama Islam yang  suci. Di America, LBGT ini telah mengugat instituisi kekeluargaan di mana anak anak muda mereka tidak dapat lagi di kawal dengan disiplin yang tertip dan beradap. Anak anak muda mereka telah lebih berani menyankal kedudukan "agama" seperti satu yang "karut" dan tidak boleh di guna pakai. Mereka lebih bergantung kepada kepercayaan "sains" di mana "evolusi" yang bersifat kehaiwanan lebih di utamakan. Fahaman "evolusi" ini telah di terapkan ke dalam minda anak anak kecil sejak zaman sekolah rendah sehingga mereka berubah menjadi sifat kehaiwanan yang liar. Agama mereka tidak dapat lagi membendung ancaman sosial. Arak, dadah, seks bebas dan penguguran bayi menjadi urusan hidup harian mereka.

Kumpulan "atheist" yang menjadi barisan depan melaungkan penafian wujud nya "Tuhan" dan anak muda lebih cenderung kepada kebebasan sosial di mana seks bebas di terapkan. Kebanyakan anak gadis mereka semakin murah untuk pecahkan "dara" mereka di jalanan dan boleh di beri kepada sesiapa saja yang mereka pilih. Kehancuran "akhlak" anak muda mereka telah menjadi satu "trend" bahawa seks bebas dan anak luar nikah menjadi satu "benih" yang sama seperti haiwan. Banyak bayi yang lahir tidak tahu siapakah bapa mereka sebenarnya.  Disco, pelacuran, dadah, di jadikan asas kehidupan.

Ini lah yang cuba di "kukuh" kan pihak tertentu dan arena politik masa kini. Kumpulan tertentu akan mengunakan "tipu muslihat" mereka untuk perdaya kan rakan mereka supaya menjalankan aktiviti pemberontakan di jalanan untuk menuntut "kebebasan" yang mempunyai "agenda" tersembunyi untuk jayakan ideologi barat. GRO asing telah di bawa masuk pihak "kafirin" untuk melemahkan umat Islam dengan "godaan" hawa "nafsu" syahwat supaya "IMAN" mereka kecundang dan boleh di perkotak katik kan. Homoseksual dan pelacuran adalah "senjata" mereka yang paling berkesan untuk jatuhkan kewarasan fikiran setiap individu. Hawa "nafsu" in perlu di kunci. Urusan "kunci nafsu" ini perlu di perluaskan.

Agama telah memberi senjata ini kepada kita dan kita perlu tahu bagaimana untuk mengunakan nya. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan